Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 2, 2011

terima kasih cinta..=)

hari nie adik aku suruh aku ajar die subjek waktu aku sem 1.
subjek mt..wlupon aku dpt A, blagak lebeh
dengan otak yg dah bkarat untuk subjek sem 1
(mcm aku hingt jek subjek sem 2 n 3)  aku pon ajar la..

result? ktorg bdue bgelak ketawe mcm tgh tonton wyg..
bkn mcm tgh tgk wayang lg da, mmg buat wyg sndri..
dgn mak aku kt sebelah men game 'great da Vinci' nyer, 
haa!tgk zmn skg. mk2 pon da terer men game..=D
hri tu, ade org banci dtg umah aku.
die tny mak aku, ' makcik pndi komputer x?'
jawapan : 'nk bkk game taula..'
penyoal: ' ok la 2..' =D

akhir skali, keje x siap..
bkk movie paranormal..
da tkt tgk paranormal, ktorg bgelak ketawe dgn spontan..
'da prnh wat sblm nie ngn dak2 umah, tkt tgk citer seram, diakhiri dgn bgelak ketawe'.

haishh, cmne keje nk siap..
da abes tgk muvie, keje x smbg lg.
pg mkn burger lak..
berkongsi ngn adek aku..
die geget, pas 2 suap aku..
aku geget, pas kt die blk..
so sweet.. ^_^
pas 2..keje die x siap, keje aku pon x siap..
THE END..
Insya Allah, sambung esok..

p/s : ade sesape x nk bwk aku pg tgk muzikal 'terima kasih cinta'
        cam best jek.. =) 


        aku ckp ngn spe nie??
        blog bru buat, mmg sah2 xd follower..
        nk publish, malu..
        it's okay..izz..
        


No comments: