Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 13, 2011

Satu Liter Air Mata

sesuatu tlh mnyayat hati smlm.
         1 Litre of Tears.
tabahnya sorg budak sek melalui penyakit yg tiada harapan utk sembuh dan tiada ubat yg dpt mgubati pnyakitnya. mpunyai keluarga yg sgt pnyayang dan seorg kwn lelaki yg sgt sweet. suka laki 2.. =D

" x syak dia anak saya "
" kalau dia ada hati nk dgr, dia akan faham apapun yg awak ckp "
" sblm saya dpt ckp dan tersenyum mcm ni, mugkin perlukan seliter air mata "
" saya suka awak "

          3 idiots
hindustan. best sgt. mpunyai nilai persahabatan yg cukup kuat. ranchoddas chanchad, farhanitrate dan prerajulisation.

" semuanya akan baik "

smlm rancang nk beristirehat di tmn pudu ulu, tapi disebabkan hujan lebat beristirehat di rumah je la. hari ni baru siapkn assignment2 yg ade. susah btol nk ubah sikap menangguh ni. mggu dpn nk kene buat roleplayer. due date hari ahad. sgt buzy da mcm artis da. saya blakon mjadi seorg pekerja yg sgt baik. sesuai x? =D perhatian kpd pgarah filem dan drama : lepas nie da boleh ambil saya blakon filem anda. bayaran saya x mahal mcm tutt.. tapi hanya pada hari minggu sahaja. lalu kt blakg je pon boleh.. ^_^

            Maaf
saya bukan xnk layan awak. tapi saya xnk bagi harapan kt awak. saya rasa awak boleh dapat yg lebih baik dari saya. saya harap awak x tunggu saya lagi. saya sayangkan awak sebagai seorg kawan. x lebih dari tu. saya minta maaf dan terima kasih.

ramalan cuaca esok: ingin mencari sang arjuna buat diri ini.. =D

No comments: