Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 23, 2011

ABPKPTMKL

Anugerah Bintang Popular Kolej Poly Tech Mara Kuala Lumpur tahun ini jatuh kpd

   jeng...

    jeng...

    jeng..

    jeng...

    jeng...

    jeng..

     jeng..

Haireen Ladyana..=D ( mengampu )

terima kasih la awak promotekn blog saya yg aneh nie. saya suka. sayang awak. terima kasih jugak sbb tlg saya tmbhkn chat box ngan gratisan muzik. pas ni klu ade pe2 saya mnx tlg awak je la ye..

rasa seronok lak tgk follower yg dari sorg naik 2 org pas tu naik 3 org and skg da 5 org. happy.
cehh, baru 5 org.. gaye da mcm 50 org.
tp xp, saya ttp suke.
terima kasih the first five follower saya.. ^_^

hari ni nk update faster2. ade 3 past year FAR sedang menunggu. klu x siap nnt kene halau kluar dari kelas. kalau kene halau, t x leh stdy. madam yg ajar far kali ni best so jangan lepaskan peluang yg ade. lab test myob pon esok gak. saya x pndi wat myob lg nie.so, jom kt stdy ramai2.

ramalancuaca: wish me luck tomorrow, the day after tomorrow, the day after tomorrow and tomorrow and forever.. =D

No comments: