Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 21, 2011

Semangat yang datang dan pergi

Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu..


entry yg tiada kaitan dgn tajuk. saje nk mhiburkan hati yg tgh lara. kehidupan mmg x mudah kn? banyak btol dugaan sblm nk berjaya. harap2 semua 2 dapat ditempuh smpi ke akhir.

dalam minggu ni je, kene siapkan roleplayer, jawab kuiz segala, test mid sem lg. semuanya minggu ni. aku ni yg x pernah nk ponteng klas pon, da ponteng da.
see? enjoy boleh, tapi bila study penyakit2 yg x prnh ade pon da muncul.

' saya minta maaf, sir. saya rasa x larat sbb 2 saya blk rumah td. lepas ni saya x wat lg '
' mak, akak minta maaf. mak doakan yg terbaik wat akak eh '

mula2 tu, semangat mmg membara2. tapi makin lama dgn peel org 2 mcm ni, peel org nun camni rasa cam malas sangat. tapi sebenarnya, kdg2 ragam manusia2 mcm ni la yg mceriakan dan boleh jd jugak menyebalkan.

' Ya Allah, berilah hambamu ini kekuatan '
' agar dapat bisa pulih semua'

ramalancuaca : ingin buat yg terbaik. demi my parents and frends that love me.. =D 

No comments: