Friday, February 18, 2011

Mentor Mentee

                                    spe ade mentor??
                                       saya! saya!
                                  baru nak mengaku..

penting k program nie? selama aku dok kt kptm 2, sekali pon x prnh pg jmpe mentor. hari ni baru first time. jmpe blk dak2 klas aku waktu sem 1 walaupon x sume yg dtg. tbe2 rasa rindu datang bila teringtkan waktu aku baru masuk sem 1, waktu aku bru 18 tahun, waktu aku baru kenal dak2 umah aku, waktu aku baru knal dak2 klas aku.banyak kenangan waktu 2. slalu kuar sme2, tgk wayang sme2 smpi kdg2 tu satu baris kerusi kt wayang  penuh ngn dak sec 8 warga kptm je. hehe.. tapi sume 2 da blalu, sekarang ktorg dah x macam dulu. dah makin jauh. semakin jauh..

                              Ya Allah, jauhnyer melalut.
sal mentor 2, aku harap mirul, sbgi ceo dpt wat pe2 program yg dpt dekatkan kt semua blk. aku sokong sgt cdgn nk pg tgk teater 2. cpt mirul!! wat kertas keje. aku nk pergi.. jangan malas. haha..

                                    selesema..
kenapa engkau dtg pd saat-saat nie. sian hidung aku yg belah kiri nie, x dpt nk bnyawa dgn sempurna. lagi satu, nape kao dtg bwk penyakit tekak skali. sian tekak aku. nk telan air liur pon sakit. nk mkn, apatah lg. tapi disebabkn ingin kekenyangan, aku telan jua walaupun sgt pahit rasanya.( ayat nk best je )

hari nie dapat mkn nasi minyak free. time kasih abang kerana sudi menjemput saya untuk mkn. tapi kalau ramai pelajar yg join program td, mst abang x jemput saya kn?
              maknanya, rezeki saya la hari nie.
        jimat duit aku. bukan senang nk mkn nasi minyak nie.
             time cuti org kawin je buat nasi minyak.
     nanti time aku kawin, nk wat nasi minyak special la.
               ape yg specialnyer?
                 tungguuu.. ^_^

baru2 nie, ade seseorang ckp aku sweet.. ssh nk dgr org ckp camtu kt aku. besenya aku yg ckp kt org lain. so, time kasih awak.. ^_^
saya sgt hargainya walaupun saya menafikannya.

ramalancuaca : ingin putar masa kerana nk jumpa awak yg tau pasal diri saya, tapi saya x tau ape2 sal diri awak.

No comments: