Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 8, 2011

Hari yg panas..

Kuala Lumpur..
telah slmt smpi utk meneruskn pjalanan hdp yg msh pnjg..=)

biasa aku nek bas smpi 3 jam je, tp krn JEM waktu itu tlh mngkt k 6 jam..
dr pukul 330 pm hgga 930pm..
dr jln highway k jln lame dan kmbali k jln highway..
tgk?? kematu b****t aku duduk dlm bas lme2..

kwn aku msj..
' ko kt ner ni??'.. 'aku kt perak lg. jem gler vavi'.. 'vavi 2 ape'.. 'babi la'..
'truk sgt k'.. ' truk la sbb 2 aku ckp jem gler babi '.. ' ohh, aku ingt ko jem sbb babi lalu kt depan '..=D

pg Isnin ade presentation bel..PAGI..
jenuh mhafal skrip smpi tgh pagi..
Alhamdulillah..berjaya lakukannya..
Terima Kasih Allah..=)

setiap org mmg berbeza kn?
ade org matanya lebih besar..
ade org bdnnya lebih tggi..
ade org jari telunjuknya lg pnjg..
saya juga berbeza dr org lain..
saya ada kekurangan..
walaupun saya begini, tapi sy x pelik kn..
saya cuma lain je..

ramalan cuaca esok : offday..nk tdo..tonton episod akhir thank you..^_^

No comments: