Wednesday, June 20, 2012

Pulling and Pushing


do you try to play push and pull with me?

if it is so, please stop it

because i`m tired

really tired

please.



 



ramalancuaca : tak sabar nak habiskan lesen.


Friday, June 15, 2012

water


tajuk post hari ni air.
tapi perkataan water lebih glamor kan?
tak? 
okay.


rumah sewa dah 3 hari takde air. selama 3 hari kami menebalkan muka pergi mandi kat rumah kawan yang dengan tangan terbuka menjemput kami datang. sampai satu tahap kami rasa segan, kami sanggup berjalan kaki ke masjid untuk membersihkan diri. 

walaupun ternampak signboard ' dilarang mandi ' tapi maaflah pakcik, kami terpaksa. lagipun aku nampak signboard tu lepas aku dah siap-siap. haha.

yang peliknya, rumah paling bawah ada pulak air. dan lagi terkilan bila kitorang tengah runsing pasal rumah takde air, amoi rumah bawah sekali boleh main siram-siram pokok rumah dia tengah-tengah malam. sabar je la.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------

mom, happy birthday.
love you so much.


be healthy always. =)

ramalancuaca : pening kepala aku pakai topi keledar 1Malaysia.



Monday, June 11, 2012

Jalan Hidup


setiap orang ada naik turun

setiap orang ada masalah mereka sendiri

setiap orang ada kesukaran

setiap orang pernah susah


sampai kadang-kadang buat kita sendiri terfikir


' betul ke jalan yang aku dah pilih ni?'


sampai kadang-kadang tu sesetengah orang mengalah 


dan berpatah balik ke jalan yang dahulu


tapi kalau dah terlalu jauh ke hadapan sanggup ke kita patah balik?


namun ada yang masih sanggup meneruskan


' ini jalan yang aku pilih, aku tak boleh patah balik. aku kena teruskan'


' walau sesusah manapun, aku akan teruskan'


ye, kita sendiri akan tentukan jalan hidup kita


walaupun jalan hidup yang kita pilih tu kadang-kadang memenatkan.




ramalancuaca : having fun listen to cn blue song and sleep.