Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 4, 2011

Bukan Terlarang..

bkn tlarang? mean?

xd mean ape2..
bkn aku buat hbgn tlarang..ohh, tidak!
ia hanyalah sebuah novel yg bkisarkn seorg wanita yg amt mcntai seorg lelaki
ttp lelaki itu mncintai wanita lain..
dan akhirnya mereka dpt bsatu stlh melalui pelbgai dugaan..

jalan cerita yg biase kedengaran..
tp sgt best..
krn? Hepy Ending..=D
tsenyum seorg diri bgi org gile aku bce novel ni..
org kte sume prmpuan sukekn hepy ending..
yes..i admitted that..including me..=)

telanga..
mcm pcik aku ckp..
'dlu ikan nie ternganga.pas tu org bg mkn, die telan.org bg mkn, die telan.
 tu yg dpt telanga..'
' pndi je u nie'..bls mkck aku..=D
sdp gak ikn telanga bakar..cicah ngn kuah die..perghh..terangkat beb..=D
hari nie aku terbang k lembah, kuala kangsar utk rase ikan nie..
dan untuk melihat tanah mkck aku..
da rse macam tgk tapak projek..da boleh jd pengurus projek nie..haha..

ramalan cuaca aku utk esok
: balik kg..ade knduri..spupu kawin..aku bile lg??

No comments: