Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 14, 2011

Maulidur Rasul

jom kt semua pg berarak..klu mls, pg bukak tv dgr ceramah agama sempena maulidur rasul.

disebabkn hari ni cuti, jadi semalam kami dari bekas bilik 11-3-15,  (x ingt no umah sewa) telah meluangkn mase utk menonton movie dan segala show yg ade. drama pertama yg kami tonton, PLAYFUL KISS..
sgt sgt sgt sweet. walaupun seung jo sgt garang dan jarang mengambil berat, tapi bila sekali die memulakn langkah, sgt sweet.. ^_^

show kedua, SUPER JUNIOR INTIMATE NOTE. rancangan utk myatukn ahli kangin vs sungmin dan eun hyuk vs heechul yg kekok bersama. sgt2 best dan sgt2 klakar. rncgn yg super junior masuk sume gempak. siwon, donghae, khuhyun, leeteuk, heechul, shindong, sungmin, ryeowook, kibum, kangin, eunhyuk, hankyung dan yesung..
mak! nmpk x. anak mak berjaya mengingati nama2 grup suju yg rmi giler.
" kalau km ingt buku cam 2 kn bgs"
" ye mak "

filem seterusnya, PARANORMAL 2. tak la tkt sgt. tapi ade gak yg ttp muka ngn bantal. tapi bukan saya.
ade sorg kwn saya
" nis, amik citer hantu 2, citer hantu nie"
" ko nie, citer hantu yg lepas pon x abes tgk lg "
" hehe"
kwn saya seorg 2  sgt suke tgk citer hantu, tapi bile da bkk, sume bantal kt die. hehe, x, saya tpu. bantal die je die pgg. ade sekali 2, eh bkn skali. da 2 kali die mngis tgk citer hantu. saya yg jd tkt tgk die. sabar ye ***..

ramalan cuaca : nk pegi jalan tar blikn tudung utk mak dan kwn yg tempah. =)

No comments: