Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

Bukan cinta biasa

       cinta..
         rindu..
             kasih..
                sayang..

tbe2 rase rindu kt mak. padahal baru sebulan x blk.

masakan? mom the best..
sesi luahan perasaan? still mom the best..
duit?   'maaa, nk duit..'
                ' nah '
                ' topup? '
                ' sok mak suh ayah g topup'
pakar menjahit? my mom..

nak ape lg? semuanya mak la..
orang ckp besenya anak prempuan lagi rapat ngn ayah tapi aku lg rapat ngn mak aku. hampir semua rahsia mak, aku tau.
' mak, jgn mcm2..' =D

kalau aku ade ape2, mst kol mak aku.
kalau time x shat k, demam k, ade problem k even hal yg remeh pon mst kol mak.
' ma, akak demam..'
' da mkn ubat lom?'
' da..tgh baring. pening kepala..'
' g la rehat. t mak kol blk..'
mood : air mata mencurah-curah beserta air hingus bagai air terjun.

prnh sekali aku kol mak sbb serabut fikir satu hal. tapi bila da kol, aku x sentuh pon hal yg aku rase serabot 2. aku just sembang2 cam bese tny itu, tny ini, pot pet sana, pot pet sini, citer gosip2 sikit, tny sal kucing dan bla bla bla. pas 2 bile da abes mencurahkan air liur, mak tanye,
' da ok da?'
' ha? aa, aa da ok..'

                   mom, u're de best.

kalau da name mak mmg mak kn. kuat tol gerak ati die. kdg2 xyah ckp, da tau da.
aku paling terluka kalau tgk mak aku mengalirkan air mata. rasa cam nk nangis sekali je. waktu kecik ( x kecik sgt pon ) mak prnh menangis sbb aku.

' akak janji xkn wat mak menangis lg..'
' akak minta maaf..'

        sebak jap..
        sekejap je. smbg blk.

sesiapa yang ada mak, hargailah masa die ada sbb nnt die da hilang, kt xkn menyesal sebab waktu die ada di dunia kt da layan die dgn layanan terbaik kt.

ramalancuaca : akak selalu doakan mak bahagia dan panjang umur. akak tak boleh bayangkan kalau tbe2 kehilangan mak.mesti rase dunia gelap. akak pernah bayangkan hidup tanpa mak, tapi mmg x boleh. kalau boleh, mak jgn pergi sblm akak eh..sayang mak. ;)

No comments: