Sunday, July 17, 2011

Today is the Day


saengil chukka hamnida,
saengil chukka hamnida,
saranganeul oh anis,
saengil chukka hamnida.

kawanKawan, nyanyi untuk aku. tapi part yang 
saranganeul tu aku nak korang ulang tiga kali. 
haha..mengada tak?

dah DuaPuluhTahun aku hidup kat dunia ni. macam - macam
orang aku dah jumpa, macam-macam kerenah aku dah temui,
macam-macam ragam aku dah tempuh,macam-macam cabaran
aku dah lepas dan aku harus bersedia untuk cabaran yang akan
mendatang pulak. 


kadangKadang aku gembira.
kadangKadang aku sedih.
kadangKadang aku gelak ketawa.
kadangKadang aku rindu.
kadangKadang aku menangis keseorangan.
kadangKadang aku sihat.
kadangKadang aku sakit.
kadangKadang aku jatuh.
dan banyak sebab untuk aku bangun balik.

terima kasih untuk ayah aku yang dah bersusah jaga aku dari kecik.
terima kasih untuk mak aku yang dah bersusah lahirkan aku ke dunia.
terima kasih untuk adik aku yang selalu buli aku.
rindu kat akak, fathi dan una. ;(

untuk semua kawanKawan aku dari aku tadika, sekolah
rendah, sekolah menengah, sekolah mengaji, tusyen 
sampai ke kolej sekarang yang still bertahan dengan aku.

aku sayang korang semua rapatrapat.

sempena hari nisfu syaaban ni aku minta maaf dari
hujung rambut sampai hujung kaki kalau aku terkasar
bahasa, bicara, terkecil hati, semuanyalah.

maafkan aku.

dan terima kasih..


sesat gambar lee min ho.haha.

terima kasih untuk haireen atas entry anda.

ramalancuaca : saya dah besar..da takda teen dekat belakang umur saya. ^^ 




2 comments:

piko said...

aduh.. camne ak ley terlepas nie.. sory arinie baru on9 lak.. hapy belated bufday anis..:D

ramalankajicuaca said...

hehe..xpe..tanks piko..=)