Tuesday, July 5, 2011


kotak tajuk aku tak muncul lagi.
dia merajuk agaknya.
aku buat kotak tajuk sendiri la.

miss my home.


tadi mak aku call.

mak tengah buat apa?
mak tengah tengok tv sambil jahit baju.

opah tengah buat apa?
opah dah tidur.

ayah tengah buat apa?
ayah tengah main dengan lala.

lala tengah buat apa?
main dengan ayahla.
haha. lala dah balik. rindu lala.

sembang dan sembang. 
rupanya buah manggis yang mak dan ayah
aku dapat dari kampung hari tu tak habis lagi.
mak aku makan sehari sebiji sebab nak save untuk aku.
huuu..touching. sob.sob.

tapi mak aku cakap tinggal dalam 10 biji lagi. tapi hari untuk aku balik
rumah ada lagi 11 ke 12 hari. macam tak sempat je.
kalau tak makan langsung nanti busuk.
takpe la, takde rezeki aku agaknya.
lain kali ada lagi. =)

ramalancuaca : seperti dahulu.



No comments: