Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 13, 2011

LOVE IN THE ICE



tajuk nak sebesar alam pulak kan.





aku tengah addicted dengan lagu ni sekarang. love in the ice
by TVXQ. lagu ni dah lama dah sebab group ni pon dah 
berpecah. tapi baru sekarang aku terdengar. 

sambil tulis entry nie pon dah berapa kali aku ulang tayang lagu
 nie. ayat baru sebaris, lagu dah sepuluh kali aku ulang.

aku start jatuh hati dari lirik yang micky yoochun nyanyi 
lepas tu jaejoong sambung. wooo, cair wa cakap lu.

tapi aku rasa aku sorang je kot. kawan-kawan aku
cakap lagu tu lagu semput. nak try dengar?



cari la mrGoogle.




dah dengar?





ape? aku jiwang?





ada aku kisah?




tapi aku memang suka dengar lagu-lagu slow.bukan aku tak layan lagu 
rock ke, fast ke, lain-lain yang sewaktu dengannya ke, aku layan. tapi 
hati aku lebih ke arah lagu macam tu. even instrument music yang slow 
je pon dah boleh tarik hati aku. 


ramalancuaca : amaran: jangan tarik hati aku. =P



No comments: