Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 27, 2011

semester 5 bakal bermula..



2 hari lagi.
akan kembali sibuk mcm dulu.
kelas hari2 pukul 8.
smpi pukul 5 ptg.
time table baru.
lecturer baru.
kawan baru.

pejam celik pejam celik dah sem 5 da.
cepat masa berlalu.
semakin cepat bile uitm mpercepatkn jadual kami.
katanya nak selaraskan.
=='

result pon da keluar.
alhamdulillah.
lulus semua subjek.
pointer naik sikit.
ciput je.
tapi ttp ALHAMDULILLAH.

walaupon naik sikit tapi ttp dapat senyuman yg manis dari seorang ayah dan ibu.
dapat ciuman yg amat bmakna.
mungkin ini yg akak mampu.
takpe, akak akan berusaha lagi untuk sem nie.
akak akan buat mak ngan ayah tersenyum lagi bila result keluar.
akak janji.

ayah.
mak.
 walaupon akak tau doa ayah ngn mak sentiasa mengiringi diri ini.
tapi tetap nk cakap.
doakan akak.

Ya Allah,
Kau terangkanlah hatiku.
Kau lancarkanlah perjalanan aku.
Kau permudahkanlah segala urusan aku.
Kau jauhilah aku dari sebarang bencana.
Kau berilah aku petunjukMu.
Kau lindungilah aku.
keluargaku.
temanku.
Amin.

ramalancuaca : aja aja hwaiting nis.. =P


No comments: