Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 3, 2011

dalam hati ada taman.



perghh..lama giler x hupdate!!

rindu kt blog ramalankajicuaca.aku baru cuci sawang-sawang yg da melekat kt blog nie.anai2 pon da naik nk makan.cepat nis, amek semburan shieldtox.psssstttttttttt.haa.da mati da.amek pnyapu dulu, kite sapu2. ok dah, sekarang da bersih.da boleh sambung.. ^^

hati aku senang mlm nie.sangat senang.

final exam baru abes. jadi otak, sila lupakan sebentar assignment2, kuiz2, kelas2 pagi dan kolej. tapi sahabat. jgn risau aku x prnh lupekn kau.

dua hari sblm balik, aku keluar dgn member dan member. still x berani utk keluar dgn member je. mesti perlukan seorg member utk menemani keluar dgn member.x paham? xp.jgn dipahamkan.

 seru mjadi pilihan. agak mengejutkan jugak hati yg lemah nie. ahaa. tapi pening la tgk citer nie. bukan sebab x paham jalan citer, tapi sbb dorg merakam sambil bgerak. aku klu tgk citer hantu kt wayang aku x suka ttp mata tp aku suka ttp mulut. sebab aku takut tjerit. kalau tgk citer hantu kt umah aku x kisah mjerit. tp klu kt wayang cam segan walaupon org x kenal kite.

sehari sblm balik, aku keluar dgn ' 7 org satu bumbung'. ktorg ramai2 serang jalan tar. tapi bukan 7 org je ktorg pg 8 org. sorg kwn aku bwk pakwe die skali. tapi yg bestnyer, pakwe die yg pilih baju ktorg. pandai btol ko komen baju2 yg ktorg pilih kan? 

' aku rasa warna baju tu terlalu garang. cuba kao pilih merah yg x garang.'
' kao rasa klu laki tgk kao pki baju nie, dorg pk kao suka wane pe?'
' kain die mcm alas meja '
' yang tu aku suka '

haha.then ktorg g jalan2 kt sogo, pas tu singgah kt maju junction jap bayar broadband. sempat berurut kt kerusi rest and go kejap. on the way balik ke sogo, sahabat aku ttggal selipar die.
kao ingt kao cinderella?
tapi kao jgn risau, ade seorang putera sedang menanti kao.^^

dan hari nie, aku da smpi kt umah aku. home sweet home. cousin aku suh stay lagi. tapi sori la sis, org da lama x balik. alang2 ayah ngn mak da dtg nk tgk anak sedara baru dorg, baik org balik skali ngn dorg.haa, nak ckp.

aku dapat adik sepupu baru..

nama die tun muhammad umar. sama lak nama die ngn pakwe kwn aku yg pandai komen tu.haha. tengah hari tadi aku sempat jenguk die. lepas acu aku dpt 3 org anak gurl, dpt gak die ank boy. sgt comel. aku rapat ngn anak gurl die yg ketiga. tadi waktu aku nk balik ipoh, menangis die nk ikot akut aku. 

' sori la azra, t k anis dtg lagi. kita main same2 eh.sayang die.'

aku nk citer banyak lagi boleh? da lama x update nie. banyak nor bende nak taip.x henti2. :P

waktu abes last paper utk final, aku pg jumpa kawan aku lepas die mesej nk jumpa aku. die ckp nk jumpa aku seorang je tanpa ditemani sesiapa. then, aku jmp die kt tempat yg dijanjikan. aku x sangka die nak luahkan perasaan die kt aku. first time beb, org luahkan prsn kt aku dpn2. mmg kaku aku kt situ. aku x tau nk ckp ape. aku hanya mampu mengukir senyuman kt die. kawan, aku respect sgt tindakan kao yg berani tu. tapi aku minta maaf. aku sayang kao tapi x pernah lebih dari seorg kawan. aku seronok kawan dgn kao. tapi aku minta maaf sekali lagi. aku harap kita still boleh kawan mcm dulu.

sebenarnya, aku tgh mengenali seseorang sekarang nie. kawan2 aku semua siap ckp ' aku restu weh ko ngn die'. hehe. korg lak yg excited. tapi bile kwn2 aku ckp sal die, sume naikkan saham die dpn aku. mungkin die mmg sangat baik. orang kata lelaki yg baik utk perempuan yg baik. aku baik eh? ahaa. nis jaga perasaan. 

aku pernah fikir aku seorg yg sgt membosankan. mungkin sbb bile bdepan dgn die, aku x banyak ckp. bila ada satu topik, ktorg ckp. bila topik tu da abes, ktorg diam. tapi bila aku tny die, die ckp aku x membosankan. aku x tau ikhlas k x. tapi aku percaya kt die. ^^,

ramalancuaca : '7 org satu bumbung' tu dak2 umah aku. sayang korang.. =)

seven rooftop. :P

No comments: