Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 4, 2011

romantik atau sweet.. =)


tibe2 malam nie mcm sweet. ke aku yg sweet. ahaa, sudahlah nis, jgn memerasankan diri sendiri.

romantik. sweet.

romantik..
bagi aku kalau romantik tu yg macam cerite asmara.
tgk x citer tu? bapak romantik si asmara tu ngn melati. boleh dorg blakon mcm tu. walaupon hanya berlakon tapi still dorg wat betul2 mende tu kt set. tenung2, ckp pelan2 serupa dlm kelambu, pegang2. kalau aku yg jadi melati da lama aku jatuh cinta ngn si asmara tu. cair hati awak nie.

lagi satu citer twilight. citer nie romantik gak. aku paling suka time si arjuna bwk perawan die gi dating atas pokok paling tinggi tu. ushh. cantik giler pemandangan die.

sweet..
hmm, bagi aku sweet tu banyak.

1. hari tu aku g jalan2 ngn sahabat handai, aku tnampak sepasang suami isteri yg agak berumur. tapi dorg still bjalan smbl bpegangan tgn. selalunya bila da lama kawin suami jalan kt depan, isteri jalan kt belakang. kau lambat, aku tinggal. hehe. tapi aku suka psgn suami isteri nie.so sweet.. ^^,

2. waktu aku study kt library bulan lepas, kwn aku ade tunjuk sepasang kaple nie. die ckp die tnampak kaple nie study berdua. waktu tu maybe si perawan nie lenguh sbb study lama, then si arjuna ni dgn rela mengangkat tgnnya dan mengurut leher si perawan. sgt sweet..^^,

3. semalam aku terbaca satu blog. blog arjuna. aku terbaca kisah die terdengar seorang perempuan menjerit ' lepaslah, lepaslah, lepaslah ' dari tingkat atas rumah die disusuli bunyi tamparan dan pukulan. lepas die dengar suara perempuan yg kene pukul, malam tu jugak die bdoa walau apapun terjadi, walau die dlm keadaan marah sekalipon, die mohon dijauhkan dan jgn dibiarkan syaitan merasuk die dari memukul cinta hati die. terharu giler aku bace..^^,

4. baru2 nie  aku tgk satu video sal satu kumpulan artis wanita. mc program tu kejutkan salah sorang artis nie dgn bwk mak die kt program tu. kawan2 die yg lain sume da mengalirkan air mata masa mak artis nie datang. yang aku paling tersentuh bila salah sorg ahli group nie ckp ' walaupun saya terpisah dgn mak saya, tapi mak saya tinggalkan saya dgn 8 orang adik beradik'. sweet. ;)

5. waktu aku duduk semeja dgn kwn aku bersama pakwe die, ktorang bcerita pasal diri pakwe kwn aku tu. pakwe kwn aku tu ade satu kekurangan. so, die citer la sebab2 terjadi kejadian yg mengurangkan diri dia tu. then, waktu die nk ngorat kwn aku, die citer sal kekurangan diri die tu. finally, kwn aku terima diri die tanpa mengambil kisah akan kekurangan dirinya. aku tersenyum mdengar ceritera die. dlm hati aku ' sweetnyer lahai'. 

6. hari tu aku ade pergi satu talk show. then waktu satu lagu keluar orang dlm talk show tu tarik  pelajar menari kt depan. sorg lelaki dan seorg perempuan. yang lelaki tu dak kolej aku but yg girl tu dak kolej lain. waktu si arjuna tu ditarik ke hadapan tinggallah si perawan die kt tmpt duduk. utk menyedapkan hati si perawan yang hanya mampu melihat, si arjuna nie pon miming kt perawan die ' saya pandang awak je '. hehe.awak berdua sangat sweet. ^^,

7. satu lagi yang aku paling suka bila aku dan sahabat dapat bkumpul tak kira la makan bersama, tonton tv bersama, pergi bercuti bersama, keluar bersama. rasa cam ade kekurangan bila sorang hilang. aku rasakan saat tu mcm ' bestnyer dpt bkumpul cam nie '. 

8. aku pon sweet gak skang nie. mak aku ngh jahit baju aku dok kt sebelah temankan die mjahit. kang die tido aku x tido lagi. sibuk menelaah blog nie. :P 



ramalancuaca : aku harap kalau kau betul2 nyer, kau dpt terima diri aku seadanya. =)

No comments: