Tuesday, May 31, 2011

hari-hari mendatang.


hari pertama kelas : 

  maf320.
   mengenali dan dikenali. 
   lecturer : coordinator uitm.
   first impression : garangnyer. nk joke2 pon susah.

bel313.
   lecturer cuti seminggu.
   first impression : best.haha..
   reason : sebab dpt mentor sendiri. mentor yg baik dan sudah mengenali.

mkt243.
   lecturer takde jugak.
   first impression : mcm mana lah agaknyer? =='

hari kedua kelas :

  far250.
   masih mengenali dan dikenali.
   first impression : sangat okay.
   reason : boleh bgurau senda wlupon rest hanya 30 saat. =='

  bel313.
   lecturer takde.

  tax320.
   still mengenali dan dikenali.
   first impression : okay jugak.
   reason : gurau2 boleh tp mesti fokus bila sedang belajar.

  maf320.
   madam coordinator uitm cuti.

hari ketiga kelas. mean esok.

  bel313.
   lecturer cuti lagi.

  law346.
   dalam jadual takde nama lecturer. 
   mungkin tiada lecturer atau ada penggantinyer esok?

nak datang kolej ke tak esok? =='



sedang makan berduaan bersama shouhada di kedai apek.datang seorang mamat berbaju biru oren.

  zaim : nis, tahun nie kt nak sambut bufday kat mana?
   aku : tahun nie time bufday kt cuti mid term la.
  zaim : la.ye ke.
   aku : aku dah siap bgtau mak aku tahun nie aku smbt bufday kt umah. 
            ' mak, wat special sikit taw. da dua tahun x dpt smbt kt umah.hehe.. '
            takpe, nanti aku belanja kau. bufday lepas kau da belanja aku an. 
            takpon, kita suh cik na belanja..haha..
            

ramalancuaca : gunung nuangggg.kem pacattt..

No comments: