Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 16, 2011

gunung lang..


walaupun aku org ipoh tapi nie baru pertama kali aku menjejakkan kaki di gunung lang. 
biar gambar menceritakan segalanya. =D


masa mula2 smpi, kita akan disajikan dgn pemandangan air terjun. =)

air terjun nie buatan manusia ke semulajadi? =='


aku pergi berempat dgn kawan2 aku..

dari kiri : sarah, izzati, izzati2.. :P


nie jeti yg ade kt gunung lang. bot kt jeti nie akan bawa kita ke suatu tmpt. tgk dlm tasik nie banyak ikan besor2. kalau x nmpk, pendek umur.

 tapi maaf aku x tau bot nie pergi mana sbb aku x berkesempatan utk naik. takpe lain kali aku pergi lagi.


maaf ye tgkp gmbr korang curi2..hehe..

^^,



depan air terjun. 

klu pndi dari kiri spe?


siti sarah. one of my bestfren waktu sekolah dulu. kalau cuti aku slalu kuar ngn die sbb die yg rajin kluar tp sejak dia da pindah aku semakin rajin lepak di rumah.. =='

gmbr nie waktu die trun ipoh and tdo kt umah aku..


this is real.
this is me.
i'm exactly where i'm supposed to be now.
gonna let the light.
shine on me.
now i've found.
who i am.
there's no way to holding in.
no more hiding who i wanna be.
this is me.

ramalancuaca : hujan.

No comments: