Tuesday, March 15, 2011

Sunway Lagoon Laketown Resort

eh, sorilah tcuri lagu bukit merah.
ha! mesti korg ngh nyanyi dlm hati..ehee..

setelah lama memasang impian akhirnya termakbul jua mimpi kami utk pergi ke sunway lagoon
dengan bantuan q-jey dan farah, kami bkelana mencari jalan.
kami pergi sndiri tau, x nek kete pon. kami menyokong pengangkutan awam..
ahaa, ye la kao.ckp je la kete xd.
Alhamdulillah kami selamat smpi pd pukul 11 pg.
klu ade spe yg x tau camne nk pg dr cempaka, dah boleh tny saya. ^_^

setelah membuat pbayaran, kami masuk dgn bbekalkan jam tgn 'go! go! power ranger..'
Let's enjoy the moment!



nie waktu ktorg ngh tggu bas. kalau dari kelana jaya naik bas rapid no u623..=)



nie sblm entrance. kami pergi seramai 8 org. 7 perawan dan seorg arjuna sesat. =D


masa dorg ngh beli tiket..=)


buat2 beratur sedangkn tiket da beli.. =)


lepas da scan jam go!go! power ranger.
ade sorg uncle tlg tgkpkn gmbr ktorg nie. tapi x abes2 koje die nk tgkp je. kejap 'peace', pas tu 'thumbs up', 'one more', 'one more'. taula ktorg lawa.. c(=


air pancut versi sunway lagoon..=)


salah satu game yg ktorg main.. =)


berkayak. best. time ktorg main tu xd spe pon kt situ. so, suka hati je nk main bape lame. pas bkayak, ktorg main yg kayuh2 lak. =)


pemandangan dari atas titi gantung.. =)


salah satu hantu kt scream park.. =)
drd 8 org, 3 org jek yg brani masuk. yg len sume da lari sbb awal2 da kene kejut ngn hantu yg suke mjerit tu. nyampah..=)


game meluncur yg straight nyer. kt sebelah yg bengkang-bengkok. gelap giler kt dalam tu. dan lagi satu game meluncur yg kepala jatuh dulu. best giler..=)


waktu ni da dlm pukul 645pm camtu. siap2 nk balik. =)


odw g masjid jamek dari CM.. =)


=)

sebenarnya banyak lagi gmbr ktorg kt sane tp x leh masuk semua. 18sx. ahaa..

mmg best giler dpt pg main kt sunway. 
release tension aku dgn test, assignment bel ngn kuiz segala bagai. sume game aku main. 
dari yg main pusing2 mcm kanak2 smpi la yg tbalik2 kepala cam tomahawk, 
roller coster yg x cecah bontot, game sampan 
' aku hadap kau gelak2, kao hadap aku gelak2 las2 sume diam, dah x larat nk jerit '
 jumpe mcm2 hantu yg suke sgt mengejutkn org, 
main2 gelongsor, main2 air,
main tembak yg mcm pinbal tu,
main lompat2 kt tempat yg kenyal2 tuh.
ape name aku lupe. 
mmg best sgt3.

tanks kt korg sume sbb mceriakan hidup aku and super tanks to q-jey ngn farah sbb ajak ktorg pegi bseronok kt sane. 

this is one of the best moment i ever had.

ramalancuaca : balik tu sakit satu bdn aku sbb syok sgt main smpi x ingat dunia. =D

No comments: