Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 21, 2011

Pertama Kali

pertama kali setelah wat blog, ade org tag aku. jom kt jawab ramai2..=)


1) Adakah anda rasa hot ?
tidak sama sekali..=)

2) Upload wallpaper laptop

3) Cerita pasal wallpaper berkenaan ?
my beloved family..=)

4) Bila kali terakhir makan ayam ?
hari sabtu.mkn ayam bakar kt kem sg sendat..=)

5) Lagu terakhir anda dengar ?
tears by snsd..=)

6) Apa yang anda sedang lakukan semasa menyelesaikan tag ini ?
tgh baring2 smbl on9..=)

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa ?
anis, izzati, akak, sayang..=)

8) Tag 8 orang

9) Siapakah no 1 yang anda tag ?
seorg yg aku kenal bile aku baru masuk kolej nie.love you..=)

10) Katakan sesuatu kepada no 5 yang anda tag
kwn yg sama besar cam aku..=)

11) Siapa orang ketiga yang anda tag ?
kawan sek dulu.kawan satu kelas dulu.kawan yg duduk sebelah dulu..=)

12) Bagaimana dengan no 4 ?
hope ur love last forever..=)

13) Pesanan buat no 6
jom g umah aku..=)

14) Kata kata cinta buat no 2
love you more than words..=)

15) Ada persamaan tak no 7 dengan 8 ?
dua2 pndi bgaya dgn shawl..=)

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1
cute
pndi ckp
suka menconteng
shopping
gemok..=)

17) Persamaan antara lembu dan kambing ?
ade huruf 'b'

18) Perasaan ketika jawab tag ini ?
tanks piko sbb tag aku..=D

19) Adakah anda tahu Rizman itu sengal ?
die..mmg sengal..(ntah spe ntah) =D

20) Gay or Less ?
love ' him? '

ramalancuaca : nanti nk citer pgalaman pg kem kt sg sendat..best giler.. =)

No comments: