Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 7, 2011

hujan renyai

    hujan rintik-rintik
      air bergelora
     emak kasi duit
       ayah kasi duit
     adik pergi sekolah
      3 + 3 jawapannya 6
    adik dapat betul
       adik balik rumah..

sejak akhir-akhir ni seronok tol mandi hujan. da masuk musim hujan malaysia nie.
takut tol tgk sg kerayong hari nie. dgn airnyer yg deras, drpd cetek da jadi dalam giler. kalau tjatuh kt dalam mmg sure da x timbul2.

  tapi kawan aku ckp klu aku tjatuh kepala aku timbul.
  sebabnye? dorg je tau.
  korg bab nganjing aku mmg no 1. =D

teringat zaman dulu-dulu, time balik dari ngaji @ sek agama rakyat, dengan berbasikal kayuh laju2 redah hujan dengan harapan nk cepat smpi umah. tapi bile smpi je kt umah park beskal kt halaman lepas tu kuar umah blk.
matlamat?
mandi hujan..


syok mandi hujan. seb bek saya bkn seorang yg senang jatuh sakit kalau tkena hujan.
jadi, boleh la bile2 nk mandi hujan. ^_^

   roleplayer
hari ni baru tayangan umum utk video saya. Ya Allah, malunya.
kalau muka saya cerah, mesti nmpk dgn jelas dan terang warna kemerahan cili api yg tersembur di permukaannya. dengan langkah yg pantas saya cpt2 angkat kaki keluar klas. tbe2,

" kalau awak kluar lama2 saya potong markah"

ala sir, baru plan nk tawaf kt floor 4 kptmkl.
ye sir, saya kluar sekejap je. tapi sekejap2 saya video da nk abes tayang baru saya masuk.
jgn marah sir.

sempat lagi saya intai2 klas sebelah yg ngh wat tayangan umum gak.
permulaan cerita, gambar kwsn perkuburan..
citer pe ko wat?

ramalancuaca : tdo.

No comments: