Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 12, 2011

kenapa?

penat da kt rancang. takkan korang nk biarkan camtu je. bukan slalu pon kt pg. smpi hati. jgn ckp korg nk surprisekn ktorg. jom la geng ! belasah sorg2 kang. =(


sila abaikan yg di atas. hanya utk org2 ttentu sahaja.
yeayy.. test eco da abes.
nasib baik boleh jawab cuma bab essay tu kantoi skit la. aku hafal yg point je, elaboration tgk2 camtu jek. so, apalagi hantam sajalah.

awak!!
sejak kita tgk benda tu, saya asyik teringat-ingat jek. ni semua awak nyer pasal. setiap kali saya tgk saya punyer, mst saya teringt benda tu. saya nk! saya nk! awak tlg belikan eh. saya nk yg plg comel. =)

assignment
dengan ini, saya bertekad utk menyelesaikan semua assignment yg ade pada hari ini jugak.
antara senarai2 assignment saya yg ada :
-bel211
-far200
-ais280

eh, 3 je? rasa cam banyak je.
eleh, ko nis.. tiga2 kao pon berejam gak watnyer. ni pon sempat la on9 jap, menconteng perasaan yg tbuku jap, pas ni da brg2 mesti tlelap jap. haihh..
takpe2, saya mesti siapkan hari ni gak. esok nk pergi melepaskan tension di sunway lagoon.

nak pergi mandi manda, nk main air, nk men sume game yg ada, pendek kata nk sume lah.
ni lah peel org yg x pernah pg. umo da 20, tapi perangai cam bdk2.
seminggu sblm pergi, da siap rancang da nk pki baju ape, seluar ape.
siap citer pgalaman msg2 lg kt tmpt lain sblm nie. =D

dari sunway lagoon pergi bukit merah, pas tu melalut lalut smpi ke sungai.
spe yg prnh mnd sungai?
ok, jawab dlm hati msg2 ye.
best kn?
ktorg cerita smpi da msk benda yg x sepatutnya. las2 sume nk muntah. haha.

ramalancuaca : just want to wish have a great weekend. =)
 p/s : awak2, jgn slalu menangis tau. nnt kering air mata. walaupon kt x 
          rapat sangat, tapi saya pon prnh alami bnd yg same. saya suka tgk awak 
          yg ceria. ^_^

No comments: