Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 10, 2011

JariJariKecik

ehem2..
tbe2 tdengar ade orang tu baru nk wat blog..
blog ape?
jarijarilebar?
eh,ke jarijaritembam?
eh, bukan la.. Ni Belog Die.

ritu kenakan aku an. haa, lepas nie kao kene la balik..
hahaha (ketawa jahat)

nis, umur kao da bape?
20..
tapi layout cam budak.
ehee..tibe2 tgk layout mario bros tu cam comel je.
copy la url die and paste.. ^_^

mario bros yg sgt popular dulu.
salah sorg peminat setia die, me!
comel je bile tgk die lari.
pas tu bile mkn cendawan, tingg!!
da besar.
tapi bile terlanggar makhluk aneh tu, tros jd kecik blk.
sian kepala mario bros nie, asyik nk kene ketuk kotak 2 je.
mase tu x men ps2, ps3, ps4, ps5..
eh, ade k?

tapi sekarang, org da x layan da game tu. same la mcm saya tapi bukan sbb x minat lg, tapi game tu da rosak. dak2 skg layan dota ngn mcm2 la lg.
cousin saya tu dapat piala johan lagi.
johan utk?
mng main dota.
siap ade perlawanan main game kot.
pas tu yg x leh bla nyer. hadiah die tu..hadiah die..
dpt piala beb.
ingatkan kalau menang pertandingn bcerita ke, melukis ke, speaking ke, lumba lari ke, berkawad ke baru mng piala. mng men game kt cc pon ade hadiah eksklusif.

ngantuknya.
tapi esok saya xd kelas.
minggu nie 3 hari je kelas saya.
selasa ngn jumaat offday.

tadi ade kuiz financial accounting.
selama 2 thn saya belajar far, baru tadi saya dpt balance account.
waktu da abes kire, saya da tsenyum sorg2 mcm kerang busuk.
tapi bile da anta ade org tny saya.
" balance awak bape?"
'298050..awak?'
" saya dpt 327 sumting."

nape len?bile saya tny dak2 len yg dpt imbang pon, sume 300 sumting.
dari senyum kerang busuk da jadi senyum ala x senyum je.
baru nk happy. maybe saya salah kt inventories. saya kire cara len, kwn saya kire cara len.
tapi, xpela. saya da wat yg terbaik.
keep smiling nis.. =)

tadi ade seseorang bisik kt saya. katanya nk ikot
sian die eh, tggl sorg je kt umah?
hehe..sorry la beb, ko tny tuan yg lg sorg eh.


ramalancuaca : esok nk stdy eco. ade test hari sabtu. ahad nk pergi sunway lagoon. x sabarnyer. jom kt p ramai2.




No comments: