Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 4, 2011

tomyam campur + teh o ais..

tadi ade seorg dak yg kuat mkn  ajak g mkn kt lrt corner. sesampai lrt corner, perkara first yg kena pikir

 ' nak mkn ape eh? '

nak mikir benda alah tu pon da bape lama da. jenoh abang tu tcongok kt tepi tggu jwpn ktrg. las2 nak mkn nasi putih paprik dua ngn nasi putih tomyam 1. pas tu mintak teh o ais dua + cincau + sirap limau. cam bese air lagi advance pd mknn sbb air smpi dulu pas tu baru mknn smpi. 
nak dijadikan cerita dak yg kuat mkn nie dok seronok minum air yg baru dpt nie. org minum trus sedut dari dlm bekas, tapi..

cara dia minum :
1. biar straw dalam bekas beberapa saat.
2. then angkat straw tu.
3. next minum air melalui straw tu dari bwh smbl satu jari ttp yg atas.

tapi kan x tau la jari die tibe2 da kurus ke hape, jari yg die gune utk ttp straw yg ats bocor dan keluarla air teh o ais die tu. 
then air die masuk mana?



dalam tomyam aku..

perggh, sedap giler rasa tomyam + teh o ais. mmg memukau pandangan dan perasaan. :D


eh, eh..tadi jumpa dafi ngn adira kt lrt corner. smpi2 lrt corner tros ktorg teriak

" DAFI "

dalam hati.
dalam hati je la. xd la jakun sgt jumpe artis ni pon. die dating ngn adira. berdua.
then lepas mkn dorg g ner ntah. 
tau dafi bwk kete pe?
audi beb! 
audi tu ape?
aku pon x tau nama kete yg dafi bwk tu. kwn aku la ckp..
tapi kete die waahhhhh....

semalam saya tggu kwn saya abes xm kt tgkt 5 sorg2. masa ngh wat note dpn tnds laki tibe2 bunyi.
'dduummm!'
pintu bilik air die ttutup.
tkejot berok aku. 
jantung aku da dupdapdupdapdupdap.
las2 takut punya pasal aku turun la tggu sorg2 kt bwh. naseb la kt da janji nk g jj pas tu. kalau x da lama aku cabut. sunyi betol rasanya. 

ada lagi satu. tadi sir bel aku puji aku. waktu ngh syok smbg2 ngn sir smbl sir semak ktorg nyer proposal tbe2 tmasuk citer sal presentation. pas tu sir ckp,

' dalam 2 section yg saya ajar, dia nie ( jari dia tuding kt aku ) punya eye contact bagus. '

ehee..cover je senyum dpn sir td. walaupon english aku bterabur, ada jugak bende yg leh wat sir puji.
thank you, sir. :D

ramalancuaca : two weeks more..




No comments: