Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

special to kecik =)


kecik : conteng canting da update. kajicuaca bile lagi?

sebenarnya aku ingat xnk update rinie. tapi disebabkan ada permintaan istimewa dari seseorang, aku tunaikan la permintaaan dia. ye kecik, entry nie special utk ko.

ko tny aku bile nak mkn nasi bujang an?
nape? ko nak eh..bile? jom! aku belanja.

tapi kalau ko nak nasi minyak lambat lagi la bro. calon pon xd lagi. kao jgn risau la nanti time aku naik pelamin aku pggl ko jd photographer aku. ok?

kao tgkp cantik2 pas tu kao bg diskaun kt aku 70 % ye kecik..  kalau ko bg aku diskaun 70% peratus, aku promote sal kepakaran ko berphotograph kt semua org. aku siap wat banner lg khas utk ko sorg je. bukan sng aku nk promote org aw. ok kecik, deal? :D

jgn lupa krm salam kt saya arkinas..


To my love, haireen nurjana..

aku nk tambah lagi boleh x?

ingat lagi x time kt mula2 kenal dulu?

aku smpi paling last dalam blk kt. masa tu ada kao ngn mak kao dlm bilik. pas tu aku and mak aku saling bkenalan dgn kao and mak kao. lepas semua mak and ayah kt da balik, tggl kt 3 org dlm blk. aku, kao and shu. mulalah sesi bkenalan kita.
nama apa? org mana? nak pggl apa? spm bape?

pas tu masuk la muni dgn ayah die. gedegang gedegang betulkan almari. lepas ayah dia blah, muni sibuk masukkan baju dlm almari, koyakkan kotak kasut, masukkan yg kecik2 dlm kotak tu. kita yg x pernah masuk asrama nie renung je die smpi dia habes keje. then mula lagi sesi bkenalan ngn dia pulak.
nama? asal? panggilan? spm?

ingt lagi x time kt tido atas satu tilam?

masa tu ko baru abes bedah an, ko x larat nk panjat tgga naik atas. then ktorg decide nk bwk turun tilam. lepas bwk turun aku plak dtg menyempit nk tdo sebelah kao. takut punya pasal nk tdo atas sorg2 xd kawan sebelah lepas dgr citer makcik jual karipap kt tgkp.haha.naseb baek kita dua2 kecik.

ingt lagi time h1n1?

mula2 sorg je demam, then bjangkit lagi sorg, pas tu lagi sorg smpi sepuluh2 demam. klinik2 kt kwsn pandan jaya tu pon kaya sbb muka sorg2 pegi jumpa die.

ingt lagi trademark mak syu?

‘nyampah aku’

pakat gelak kita ramai2 masa dgr syu smbg ngn mak dia. syu, bile nak merasa pg umah kao nie?

ingt x bilik kt dulu selalu wangi?

sebab  minyak wangi muni asyik pecah je. lepas satu, satu pecah. asyik bganti je minyak wangi die.

antara 3 bilik tu bilik kt la yg paling bersepah. bile da kemas, tahan tiga empat hari je pas tu sepah balik. anak dara apa la nie.haha.tapi bilik kita yg baru nie da x sepah cam dulu lagi. masing2 da umur 20 tahun. tak banyak tapi sikit pon da ada tanda2 makin matang. 

tapi kalau bab bercerita, gelak2 mmg x pernah berubah dari dulu. and aku harap persahabatan kt pon x akan berubah. aku mmg sayang gila kt korang sume. walaupon kdg2 masam muka tapi jarang kita berpecah. bukan jarang, tapi x pernah lagi kan?

kalau nak cerita pengalaman kita mmg byk sgt kan. itu semua akan jadi antara kenangan indah aku. nanti masing2 da grade, da smbg stdy, da tunang, da nikah, da ada anak jangan lupa kt aku eh.

jom la weh pg lost world of tambun cuti nie. hotel ngn kereta limosin da ade. korg trun je perak. aku bwk kete limosin g amek korg bwk tdo kt hotel.makanan gerenti sedap. ada tukang masak khas aku import dari batu kurau.. :D

and bab yg kene bahan tu skang aku la an. pantang aku senyum sikit sume da kenekan aku. xpe, nanti aku wat surat cinta diam2 masukkan kt beg korg. nanti aku nganjeng korg lak. untunglah. :D

ramalancuaca: special love to reen, shu and muni. <3

No comments: