Sunday, September 30, 2012

Perubahan Uitm 3


Non Resident

UITM nie amat pentingkan non resident iaitu student yang tinggal kat luar kolej. dorang siap sediakan satu tempat lagi untuk non resident kat luar U untuk jumpe buat assignment ke, nak online ke, nak berehat ke, tak kisahlah. 

dorang jugak sediakan sticker untuk non resident yang kena tampal kat ID untuk menunjukkan kita nie tinggal kat luar. peraturan baru pun tetapkan non resident je boleh bawak masuk kereta dalam U. 

selain tu, dorang ada jugak buat aktiviti untuk non resident. and if something happened to us outside campus, we can report to them because they will be responsible. cam terjaga jugak kebajikan walaupun duduk kat luar.


ramalancuaca : ldk again? oh no..

No comments: