Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, September 1, 2012

cuba - gagal - cuba lagi - berjaya


lesen ape cerite?
emm, dah lepas dah.
tapi aku ambik 2 kali.
yeah, aku fail mase first time ambik.
fail kat parking.

perasaan aku masa tu, same macam video nie.




aku dah takde semangat nak test jalan raya lepas tu. kecewa sangat. bertakung air mata waktu ayah dengan mak aku call tanye macam mana semua. then, aku ambik lagi sekali dalam 2 minggu sebelum raya. sebelum aku ambik test lagi sekali, scene yang time aku fail asyik terbayang kat kepala otak aku. 

tapi alhamdulillah, aku lulus untuk kali kedua. 

mase diploma sebelum nie pun, boleh dikira aku lulus lepas aku dah merase kegagalan. 

Insya Allah, time degree nanti aku akan lebih berusaha untuk terus berjaya. moga-moga. 

ramalancuaca : lepas dah lama bende nie jadi, baru aku boleh tersenyum bile aku ingat balik. peace. ^^

No comments: