Sunday, September 23, 2012

Perubahan Uitm 2


cuaca 


cuaca kat sini panas. bukan aku kata KL tak panas, tapi kat sini memang panas. buktinya, baru seminggu aku kat sini, muka aku dah menunjukkan tanda-tanda belak. ahh, aku ada 2 kaler wajah. 

mungkin sebab kat sini setiap bangunan jauh dari satu sama lain. nak pergi fakulti dari tempat park, jauh. kena jalan kaki. nak pergi dewan makan, kena jalan kaki pergi bangunan lain. nak pergi pusat Islam, kena jalan pergi bangunan lain lagi. nak pergi dewan OM pun kena jalan pergi bangunan lain lagi.

tak macam KPTM dulu, semua ada dalam satu bangunan. nak makan je kena jalan sikit. jalan sikit je. ah, KPTM lagi.


ramalancuaca : presentation dah start. all the best for me. =)


No comments: