Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 19, 2011

a person's career


itu tajuk karangan muet tadi.

dengan otak yang dah berkarat, aku masuk dewan. terkontang kanting aku melilau satu dewan cari tempat duduk. sekejap ke depan sekejap ke belakang. aku tak terpikir langsung pasal tempat duduk yang ikut nombor giliran. boleh je aku agak-agak tadi. nasib ada yang sudi memberi bantuan. ropenye tempat aku depan sekali depan whiteboard.

masa tengah jawab reading, tetibe keluar suara kat speaker. sape ntah pasang radio. lagu 6ixth sense lagi. pas tu slow down jap, keluar lagu omputih lak. 

'nak tuju lagu boleh?' bak kata kecik.






apa kau nak buat kalau apa yang kau suka kau tak dapat buat?

tapi kengkadang apa yang kau rancang tak semestinya itu yang kau dapat. 

kita hanya mampu merancang.


ramalancuaca : Allah yang menentukan.

No comments: