Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 2, 2011

my secret dream


selain kartun, drama yang wajib ditonton adalah drama yang akan membuatkan
kita berangan, gelak, sedih, geram, tersenyum, terharu dan bernyanyi ikut
rentak lagu tersebut. lepas tu mulalah cari 4shared.com dan youtube.com 
nak download lagu tema drama tu.

bagi yang guna bb yang bayar murah macam aku nie, memadailah
download di 4shared.com sahaja. nak video mintak kat syu. :D

aku nak cerita sal drama korea je nie.
holiday aku hanya di rumah bertemankan 
laptop. cerita yang dah bersarang lama dalam 
hard disk tapi baru nak bukak tengok. 


SECRET GARDEN

drama ni pasal seorang lelaki kaya yang tak percaya dia dah
jatuh cinta dengan stuntwoman. dia still nak bercinta dengan perempuan tu
walaupun dia dah tau dia akan berpisah akhirnya.

dia nak perempuan tu jadi the little mermaid yang akan hilang
macam buih satu hari nanti.




















bagi aku cerita ni walaupun dah macam klise pasal laki kaya dengan perempuan miskin tapi cerita ni lain dari yang lain. part paling kelakar waktu dorang tertukar roh tapi still badan yang sama. tak paham? mean roh si laki masuk dalam badan si perempuan dan sebaliknya. siyes hyun bin comel waktu dia berlakon jadi watak pompuan. 

lagi satu part yang best waktu hyun bin hilang ingatan jap.

nak tau lebih lagi?
tengoklah drama nie. tak boring bagi aku.


dream high

drama yang cerita pasal budak yang nak masuk sekolah yang mengajar nyanyi dengan menari. bagi aku, first episode drama ni macam boring tapi aku teruskan jugak tengok. masa tengok episode 2, pertengahan cerita subtitle hilang. saba je la. masa tengok episode 3 pun pertengahan cerita subtitle hilang lagi. saba lagi. 

tapi walaupun subtitle hilang cerita dia dah makin menarik dan masuk episode 4 sampai habis dah takde masalah subtitle. 

dan drama ni sangat best.



















drama ni takde cerita pasal perbezaan darjat pun. kau miskin ke kau kaya ke semua boleh jadi kawan. muzik yang satukan dorang. hampir kesemua lagu dalam drama ni sedap. lagu dalam drama ni semua berkisarkan impian

drama ni sekarang ada kat 8tv setiap hari sabtu pukul 630 pm. 

tengoklah. best.


ramalancuaca : i lift my hand and pray. you're my only hope.

No comments: