Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 2, 2011

detective conan.

dekat 9 hari aku tak boleh bukak blog.bb punyer pasal la.
die cakap aku dah sampai limit.padahal aku rasa bukan 
aku guna banyak sangat pun.
ye ke?

sepanjang aku tak boleh nak online, laptop wajib kena ngadap
jugak. tak tengok drama sweet-sweet berciri korea, tengok
kartun pun jadi la.

cerita kartun bersiri penyiasatan yang aku minat
mestilah conan. ni antara movie yang aku dah tengok.



magician of the silver sky.
kejadian yang berlaku kat atas awan.
mean, kapal terbang.


the timed skycrapper.
aku paling suka part ran nak potong wayar bom.
kenapa dia pilih wayar biru instead merah?


jolly roger in the deep azure.
pencarian harta karun di sebuah pulau.


the 14th target.
pembunuhan berdasarkan nama yang ada kaitan
dengan kad terup.


countdown to heaven.
ada bangunan baru dibina macam klcc
tapi ada 2 jambatan.

captured in her eyes.
ran hidap amnesia lepas dia nampak kejadian
bunuh depan mata dia. terharu tengok citer
nie walaupun hanya kartun..==


strategy above the depths.
aku suka part shinichi dapat cari kat mana ran menyorok.


the last magician of the century.
citer pasal harta yang nenek moyang tinggalkan.


movie yang menunggu untuk ditonton.


shonen sunday.


the stranger in 10 years.


dalam semua movie ni aku paling suka part ran dengan shinichi. ^^
buat aku tersenyum sendiri.
macam orang gila.


ramalancuaca : i dream high. :)


No comments: