Friday, October 14, 2011

my 1st list


semalam aku balik mak aku masak sup tulang. 

hari ni menu pertama dalam senarai yang aku nak makan. ayam masak merah.
hari tu waktu aku pergi meronggeng kat jalan tar, aku ternampak satu periuk
ayam masak merah. nampak sedap giler. jadi hati aku berkata-kata
' balik ni nak mintak mak buatkan la. '
nak pergi beli time tu malas. pendam je la.

dan terbalas hari ni. mak aku siap buat nasi minyak sekali.
menu yang aku belajar hari ni nasi minyak beserta ayam masak merah.
tapi aku lupa nak tangkap gambar nasi minyak.

nak resipi? pm me.haha..



ayam masak merah. 



sayur kacang panjang.
tak menarik? takpe, aku yang makan. not for sale.


---------------------------------------------------------------------------------


tahajjud cinta

aku tak puas hati dengan ending dia. macam tu je?
tunjuk la sikit balasan kat ustaz tu. sesuka hati nak
rejam orang. 

lepas tu, tunjuk la sikit apa jadi kat seri, citra, isteri-isteri-isteri 
ustaz tu, family seri, remy ishak, suraya dengan orang kampung
sekali ke.


-------------------------------------------------------------------------------------


M.

M?


ape tu? ye, aku tau huruf M. 


' oh, aku baru abes study. boleh tahan la susah. lepas ni
nak kena cari kerja pulak. tak tau la macam mana.
nak menganggur ke, nak sambung belajar ke. '
ayat rekaan semata-mata.

' m. '


susah payah karang ayat nak balas, boleh kau
balas 'm' je. =='


ramalancuaca : in planning.


No comments: