Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 8, 2011

7 October 2011


its been a month already.
^^

hari terakhir exam aku.

hari jadi adik aku.
malangnya aku terlupa.
betul-betul terlupa.
apa punya kakak nie..==
sory, dik.

hari aku tengok dua wayang sekaligus.
al hijab vs johny english.

al-hijab.
 tutup muka.
kawan kiri kanan lentok kat aku.
first time dengar hantu jerit.
dan ending yang ... ==
takmo bagitau.

johny english.
sangat best dan kelakar.
terutama part kerusi turun naik tu.
tapi kenapa orang lain yang dalam wayang tak gelak?
citer best tuh.
jenuh kami bertiga tahan gelak.
==

tapi.
aku tak dapat balik ipoh lagi.
rumah nie semakin hari semakin sunyi.
sorang-sorang balik.
dan keadaan sekarang nie sangat sunyi.

5 hari lagi.
ayah, mak tunggu akak.

akak dah list senarai makanan yang akak nak makan.
nanti mak masak eh?
rindu nak makan masakan mak.
terliur tengok makanan kat gerai tadi.
hehe.

cepatlah masa berlalu.

abracadabra.


ramalancuaca : nak layan movie dengan muni.. ^^


No comments: