Saturday, August 27, 2011

welcome home



Welcome Home..



home sweet home.
alhamdulillah, aku dah selamat sampai rumah.
aku nak lupakan sekejap masalah kat kl tu.
aku nak penuhkan masa aku kat sini.
buat apa yang patut.
lupakan apa yang patut.




------------------------------------------------------------------------------------


kisah kami




berbuka berlatarbelakangkan masjid dan 
berdepankan sebuah bangunan.
 dengan sekotak air laici. 
dan sekotak air dutch lady.
^^







setiap kali kita keluar mesti hujan kan?

aku tak pernah perasan itu.
dan kau perasan itu.
walaupun macam benda yang kecil,
tapi itu menunjukkan kau seorang yang concern.
^^



kau berani.
tapi aku pulak yang malu.
haha.






Kita akan mula mempercayai seseorang tu bila kita 
mula berkongsi apa sahaja tentang diri kita.


dan aku dapat rasakan kau mempercayai aku.
dan aku hargai itu.
^^






walaupun seseorang sudah memutarbelitkan plan kau,
tapi kau tetap macam biasa.
hehe. 




terima kasih. =)



terima kasih. 
kalau ada apa-apa, kau boleh luahkan.
walaupun aku tak pandai sangat memujuk,
tapi aku boleh jadi seorang pendengar yang setia.







lagi satu,


nih kuih semperit..hehe..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bila Syawal menjelma
Sayup kedengaran takbir bergema
Ku panjatkan doa pada Ilahi

Agar lebaran ini lebih diberkati.

Syawal menjelma lagi. 
maafkan aku andai terkasar bahasa, tersalah bicara dan ter apa sahaja.
semoga lebaran ini dapat memberikan seribu kenangan buat kita.



Yang Ikhlas,    
Nur Hanis Izzati Mohd Izham   



ramalancuaca : jawapan? lepas raya aku bagi..


No comments: