Saturday, August 6, 2011

berbuka puasa di ipoh.



hari jumaat berbuka dengan nasi putih bersama ayam percik dan
 sayur. plus laksa parit yang mak pika bagi.
delicious. thumbs up!

beli taufu fa di bazar ramadhan silibin.
tapi airnya masam. sampai hati makcik
tipu saya. saya dah terliur nak rasa
taufu fa tu.

aku ingat lidah aku dah hilang keupayaan untuk merasa kemanisan
taufu fa. tapi bila mak dengan ayah aku pun cakap masam, sah la.
what the taufu fa.


sedapnyer..

hari ni pulak dapat makan nasi briyani dengan ayam merah
masakan khas adik aku. pembantu die mak aku.
aku buat apa? jangan ditanya. =P
kalau tak tukang potong, tukang basuh.
kalau tak tukang basuh, tukang tengok.
tak pun tukang rasa. 
lagi teruk, tukang tidur. haha.




ilusi semata. yang adik aku masak ada kat dapur tu ha.

esok dah balik. tak puas betul makan. haha.



ramalancuaca : test plus kuiz plus bla bla plus bel..haih.



No comments: