Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 16, 2011

ramadhan kedua

cerita yang dah lapuk tetapi tetap akan menjadi salah satu kenangan yang teristimewa.

panjang tak tajuk entry aku? saja lepas geram dah lama tak 
update. lagi satu, dah lama nak buat entry pasal nie, tapi tak 
tercapai-capai hajat tu. hari ni baru rasa macam free sikit. tapi
sikit je la.

ramadhan kedua yang dah lepas, lecturer account@far aku belanja
kami bertujuh makan. sebabnya, sem lepas far kami dapat A. 
alhamdulillah. kami makan dekat warung santai, tesco ampang.
sedap? makan orang belanja, memanglah sedap. =P



ina with fadhil.



ben, ayie and miss fadzlizawati.


faiz and lina.


lauk campur. ada telur dadar, sayur kailan, ikan siakap 3 rasa
kalau tak silap, daging masak kunyit, tomyam, dll.


sori, tangkap gambar curi-curi..hehe.


time ni aku kene bahan sebab still pakai id
walaupun dah berbuka. semangat kptm hebat.haha.

terima kasih kat miss fadzlizawati yang dah ajar kami semua
dan belanja kami makan. jasa miss takkan saya lupa
sampai bila-bila. tak terlupa juga kepada semua lecturer
yang dah bersusah payah ajar saya dari sem 1 lagi.

kenapa ayat macam nak berpisah je?
tapi tinggal satu sem je lagi kan kita kat sini.
akan tiba jugak hari kita kena berpisah.
aku macam dan sangat berat hati..

sahabat, kita jangan berpisah selamanya. boleh?

ramalancuaca : nak dapatkan yang terbaik lagi sem ni. InsyaAllah.


No comments: