Monday, August 22, 2011

pimple


Jerawat Tanda Kebahagiaan?


perbualan di antara seorang kakak dan adik.

jana : sekarang ni kalau budak rumah kitorang tumbuh jerawat, mesti sebab dorang ada kutuk ati.

kakak : dia banyak jerawat ke?

jana : dulu takde. tapi sekarang banyak yang naik.

kakak : mesti dia tengah bahagia kan?

jana : mane ko tau nie?

kakak : orang tengah bahagia nie hormon dia berubah. cakap kat dia, relax2..
kalau dia frust, mesti jerawat dia mengecut..


jadi, kalau korang tumbuh jerawat, jangan risau.
mesti korang tengah bahagia tu. ^^



tapi janganlah pulak gatal-gatal nak mintak.
' cepatlah tumbuh jerawat oi, aku nak bahagia '





ramalancuaca : jerawat aku sedang mengecut.. is there any sign?


1 comment:

SiPenglipurLara said...

baik ko frust kalau nak jerwt mengecut..hahaha...=)