Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 17, 2012

I am 21


tengok kat atas tu, dia tulis today is the day. what day? my b-day. hehe. syok sengsorang. yes, i am officially 21 years old. ah, aku dah semakin matang dengan erti kata lain dewasa atau lebih tepat lagi, tua. 

oh, tidak.

selama aku hidup kat dunia selama 21 tahun nie, ape je eh yang aku dah buat?

1. adakah aku dah menjadi seorang yang berguna? 
emm, maybe.

2. adakah aku dah menjadi seorang anak yang taat dan baik?
emm, kena tanya mak dengan ayah aku.

3. adakah aku membuang banyak masa?
ouh, yes.

4. adakah aku dah menyumbang untuk ibu dan ayah aku?
belum lagi.

5. adakah aku dah menyumbang untuk negara?
apatah lagi.

6. apa yang aku dah buat untuk diri sendiri?
aku pun tak tau. ouh, aku dah tamatkan pengajian sekolah rendah, sekolah menengah ngan diploma. Insya Allah aku akan sambung ke degree. 




hee, boleh dikira kejayaan jugak nie. doakan aku berjaya di degree nanti. 

7. apa yang aku sedang usahakan?
aku tengah belajar memandu, tengah belajar memasak, tengah belajar menguruskan hal sendiri dan masih belajar lagi semuanya. emm, masih lagi belajar.

8. rancangan masa akan datang?
habiskan degree, kerja, help my parents, kahwin. haha. Insya Allah.



ramalancuaca : alhamdulillah, aku still dapat lihat dunia lagi. terima kasih Allah. =)


No comments: