Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 3, 2012

perpisahan


seorang lagi telah pergi
tinggalkan aku keseorangan
betul apa yang kawan aku cakap
' tengok orang pergi dan ditinggalkan keseorangan lagi sedih dari kita pergi tinggalkan orang'
mungkin dah takde jodoh kita untuk bersama lama lagi

buat kau, 
ye, terima kasih sebab pernah jadi sebahagian aku
 menghadap suka duka, tawa riang bersama
lately ni, semua benda aku buat dengan kau
sampai hati kau tinggalkan aku

apa-apa pun,
semoga kita semua success dalam apa jua yang kita buat
semoga berjaya

p/s : jangan kau betul2 jadi sparta lepas keluar nanti. haha.



selamat tinggal sahabat.


ramalancuaca : i can be strong.


2 comments:

HaireenKhairodin. said...

I tell you. Its hurt. Kan? =')
Masa korang pergi, bersungguh2 aku nangis sampai tersedu sedu. Ah even kalau igt skrg ni pon still nak menangis lg. Haha
Sayang kau.sayang munirah. Sayang 7org1bumbung yg lain.

-haireen-

izzatizham said...

haha..tu la..
sayang kat ko jugak..^^
plus 7orang1bumbung..^^