Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 30, 2012

I'm an ex KPTMKL


pukul 12am aku dengan cousin aku k isma dah online tak sabar nak tengok result exam. kitorang tunggu sampai 1230am tak masuk2 gak, las-las terus pejam mata. masa aku terjaga pukul 2am terus aku cek email.

alhamdulillah. usaha dan doa aku selama ni termakbul. walaupun bukan result aku yang paling the best, tapi aku tetap bersyukur sangat-sangat. aku dah berjaya tamatkan diploma aku. yeay. lepas tu terus tak boleh tido sampai pukul 4am. patutnya dah lulus lagi lena tido tapi terbalik pulak. =='

paling the best, aku dapat buat parents aku tersenyum dengan result aku nie.



love you both. thanks for being my supporters and my parents. =)

thanks jugak kat semua lecturer KPTMKL yang pernah ajar aku, semua kawan-kawan aku especially yang pernah jadi classmate aku dan kawan 7orang1bumbung aku. aku nak mintak maaf kalau selama perkenalan kita, aku dah buat korang kecik hati dengan aku. kalau ada rezeki, kita jumpa lagi. ^^



Ya Allah, aku tau Kau dah aturkan yang terbaik buat aku. aku tau banyak lagi yang aku akan hadapi lepas nie. semoga semuanya berjalan dengan baik.


buat kau, kau dan kau.
aku akan buktikan aku akan berjaya suatu hari nanti. 
 
ye, masa itu akan tiba.


ramalancuaca : terima kasih Allah.
 

No comments: