Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, November 15, 2012

life


kengkadang aku terfikir,
betul ke jalan yang aku ambil nie?


apa yang patut aku buat?

susahnyer.

mencabarnye.

risaunyer.

takutnyer.

ramai orang cakap
' kau mesti boleh buat'.

tapi memang tak sama kan bercakap dengan melakukannya.

tapi ayat tu jugak la yang boleh memberi kau semangat.

semangat untuk meneruskan perjuangan.


-------------------------------------------------------------------------------------------


isi hati yang tercipta.
penuh dengan warna, kepayahan, kesibukan, kegembiraan, kesemuanyalah.

tapi tak baik mengeluh kan. aku dah berusaha tapi mungkin tak cukup lagi. jadi, aku kena berusaha lebih lagi. lebih lagi dan lagi.



thanks RM peneman di kala tengah bak kata gary STRESSS


ramalancuaca : there's still long way to go. =)

No comments: