Friday, June 15, 2012

water


tajuk post hari ni air.
tapi perkataan water lebih glamor kan?
tak? 
okay.


rumah sewa dah 3 hari takde air. selama 3 hari kami menebalkan muka pergi mandi kat rumah kawan yang dengan tangan terbuka menjemput kami datang. sampai satu tahap kami rasa segan, kami sanggup berjalan kaki ke masjid untuk membersihkan diri. 

walaupun ternampak signboard ' dilarang mandi ' tapi maaflah pakcik, kami terpaksa. lagipun aku nampak signboard tu lepas aku dah siap-siap. haha.

yang peliknya, rumah paling bawah ada pulak air. dan lagi terkilan bila kitorang tengah runsing pasal rumah takde air, amoi rumah bawah sekali boleh main siram-siram pokok rumah dia tengah-tengah malam. sabar je la.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------

mom, happy birthday.
love you so much.


be healthy always. =)

ramalancuaca : pening kepala aku pakai topi keledar 1Malaysia.



No comments: