Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 13, 2011


terima kasih, kawan.

lepas exam bel tadi, aku ada kelas maf. kelas terakhir sebelum final.
aku dah pesan dekat rakan 7orang 1bumbung suruh balik dulu tapi
waktu aku hampir habis kelas, rupanya diorang tengah tunggu aku. 


sampai kematu ****** diorang tunggu aku dari pukul 4pm
sampai 6pm.. 

dari jalan tak jem sampai jalan dah jem..

dari cuaca yang baik sampai cuaca jadi mendung..

dari tangan kosong sampai abes air tin kat mesin gedegang diorang rembat..


walaupun lepas tu aku kena bambu dengan diorang sebab lambat, tapi
satu je aku nak cakap kat korang,


TERIMA KASIH SAHABAT.
sayang korang.


aku ingat lagi time aku balik sorang-sorang pukul satu pagi dari rumah dilla
 semata-mata nak siapkan assignment. bile aku call syu suruh temankan aku
 berbual sepanjang perjalanan aku balik, kau dengan rin sanggup turun nak 
menyambut kepulangan aku pagi-pagi buta.hehe.

terima kasih daun keladi.
sem depan tunggu aku lagi.


--------------------------------------------------------------------------------------

minggu open house.


maaf, ni bukan open house. ni open marrybrown.



ni baru open house. kat rumah umar.





















gedabak muka besar..haha..






ramalancuaca : =)



No comments: